Sol sol sol
Yes, nu har äntligen solen och sommarvärmen kommit tillbaka.
Så otroligt skönt att man kan få hinna ha lite sommarvärme igen innan skolan börjar om igen. Har inte räknat men jag tror faktiskt det inte är mer än 2 veckor kvar innan skolan och allvaret börjar om igen. Fattar inte vars den här sommaren har tagit vägen. Men men, jag får väl ta och njuta av den lilla tid som är kvar.
Tänkte också säga till er som väntar på några fina fjällbilder så kommer dom, men jag har inte hunnit redigera än eftersom jag försöker njuta av vädret. Men jag lovar jag ska försöka ta mig i kragen ikväll eller imorgon och sätta mig och redigera.

Näe, nu ska jag ta och kasta mig ut i solen och bli lite brunare.
Men nu vet ni att jag lever iallafall.

Över och ut!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress