Tillbaka till vardagen
Foto: Jag | Mobilbilder 
 
Semestern är slut och jag är tillbaka till vardagen och jobbet sen förra veckan. Kändes lite tungt att börja om att jobba förra veckan och dessutom att börja med en monstervecka med långa dagar.  Bussyrkets baksida och nackdel, dessa obekväma arbetstider och massiva arbetsdagar man har ibland. 
Men efter imorgon är de äntligen helg och jag är ledig och de ska jag njuta av till max. 
 
Tog en oplanerad paus från bloggen under semestern, men jag har en hel del bilder att visa bland annat från min och hjärtats minisemester vi gjorde till Luleå under semestern. Dom kommer så småningom dyka upp här på bloggen. 
 
Nu blir de lite chill i soffan innan jag ska rasa ner i sängen, väckaren ringer tidigt imorgon. 
 
Ha de bra så syns vi snart igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress