På balkongen
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm
 
Trots att den här sommaren har bjudit på betydligt mer regn än sol och sommarvärme så har jag ändå många gånger tagit vara på solen här ute på min lilla men ändå väldigt mysiga balkong. Vet att det efterfrågades bilder på balkongen när jag visade upp lägenheten. Just i de skeddet stod balkongen bara tom, men när de blev sommar så såg jag till att inreda även här ute. 
 
Trots de lilla utrymmet så blev de mysigt med cafésetet alla blommor, och självklart mina små odlingar i form av jordgubbar, en tomatplanta och en paprikaplanta. Det återstår dock att se om det hinner bli någon paprika eller tomater. Det krävs iallafall inte så stora medel för att få de mysigt på balkongen. Och jag har tänkt utnyttja balkongen så länge de går i höst. Det är så skönt att bara sitta här ute och känna lugnet. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress