Härliga fredag!
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 

God kväll och välkommen helgen! 
Idag har det varit en väldigt härlig dag, vaknade av mig själv så där vid halv 8 snåret imorser (väldigt ovanligt för mig att vakna av mig själv vid den tiden när jag är ledig), åt lite frukost och klev sedan på bussen ner till stan. Körde ett spinning 55 pass med syrran på gymmet, sjukt jobbigt men kändes ändå väldigt härligt efteråt. 
Följde sen med henne och en av hennes kompisar och åt lunch på stan, blev även lite shopping och jag kom hem med ett nytt träningslinne. 
Landade sen hemma i soffan hos älskingen en stund innan vi åkte till Solbacken för att fylla upp kylen och frysen med lite mat. 
 
Sitter nu åter igen i hemma i soffan, har just duschat och ska slappa lite innan sängen kallar på mig. 
Älsklingen sover redan sött i soffan, och det ska han få fortsätta att göra.  
 
Imorgon blir det nog gymmet igen medans älskligen är i väg på kurs för jobbet.
 
Ha en bra helg!
elin wahlberg

vad fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress