Flitig söndag + tjuvkik på projektarbetet

Idag har jag haft en väldigt flitig dag (iallafall vad jag tycker själv). 
Sen jag klev upp kring kl 10 imorse har jag hunnit: 

Vara ute på en promenad 
Tvättat och strykt kläder 
Skrivit på projektrapporten

Låter kanske inte så mycket, men för att vara söndag så tycker jag att jag har hunnit göra mycket. Annars brukar det hända att jag inte gör så mycket på söndagar. Men men..

Hade också tänkt ge er en liten smygtitt på mitt projektarbete på skolan som snart håller på att vara klar. Kan säga så mycket som att jag sen i september och suttit och byggt en portfoliohemsida till mig själv. Men realesen av den har jag tänkt hålla inne på ett tag tills det blir projktarbetsmässa på skolan. Då kommer jag att börja göra lite reklam för den, bland annat här på blogge. Men här kommer iallafall en liten förhandstitt.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress