Ny design!


 

Äntligen är den nya designen på plats.
Känns skönt att jag har slängt ut vintern här på bloggen och ersatt den med lite sommarljus i form av en ljusare design. Måste erkänna att jag faktiskt är grymt nöjd över den här designen vilket det är sällan jag blir. Är man petig så är man. :P
Men den här designen har jag faktiskt lagt ner lite mer tid på än vad jag normalt sett brukar göra. Har klurat lite på att även försöka göra om arkivet på bloggen eftersom att börjar bli en aning långt med tanke på att jag har haft bloggen i drygt 3 år. Men jag ville inte vänta med att lägga upp designen tills de var klart så det är något som kommer att ändras vid ett senare tillfälle.

Om ni inte ser den nya designen så tryck på F5 så uppdateras sidan.

Ser ni något fel i den nya designen så släng i väg en kommentar så ska jag i såna fall försöka åtgärda felet. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress