Sportlov!

Ja, nu är äntligen den här veckan slut, även om den faktiskt gått väldigt fort. Men iallafall så är det helg och dessutom så har vi sportlov nu. Jippi!  Det behövs verkligen för jag är grymt trött på skolan just nu så nu ska det bli skönt att få ladda om "batterierna" lite så att man står ut resten av vårterminen. 
Inte för att jag ska göra så mycket på sportlovet i år. Det blev nämligen inget fjällen eftersom att mamma var tvungen att jobba. 
Så istället för fjällen tänkte jag hitta på lite saker här hemma istället. Blir bland annat att åka/köra lite skoter, kanske en tur till stan sen ska jag se Skärgårdsdoktorn som en kompis till syrran så snällt har lånat ut till mig. Juste sen ska jag också till tandläkaren och plocka bort irritationen från tandställning. 
Har också planer på att designa om här på bloggen..
 Hoppas också på att det ska bli bra väder så att man kan vara ute i solen och kanske få lite färg i ansiktet för nu se jag typ ut som ett spöke för att jag är så blek. 

Nu ska inte sitta här och uggla längre ska gå och se ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn. 
Ha de!  
                                                                                                      

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress