Lat-dag
Idag har jag haft en så kallad lat-dag, jag har alltså inte gjort någonting. Har bara suttit och slöat framför datorn och tv:en. Ni kanske tror att jag ännu en dag inte kunde komma på något bättre att göra, men det hade jag nog kunnat göra om jag bara inte varit så trött. Jag har liksom inte haft lust att göra något idag. MEN, idag har jag iallafall tagit mig i kragen och ansökt om ett sommarjobb hos komunen. Så nu får vi se om jag får något jobb eller om jag blir utan. Fast helt utan sommarjobb blir jag nog inte eftersom att jag är ganska så säker på att jag får jobb på Nordtek i Kåge. Men två jobb skulle ju inte sitta helt fel.
Nu ska jag gå och se om inte min familj och jag ska se någon film tillsammans. ♥ 

Hej då och God natt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress