Vintern rasat ut....
Gud så otroligt skönt, det är valborgs och 18 grader varmt ute. Ikväll ska vi "hälsa" våren välkommen fast jag skulle nog hellre säga att det blir sommaren som vi hälsar välkommen eftersom att det är så otroligt varmt idag. Fast det känns lite konstigt att gå omkring med bara uppvikta byxor och t-shirt ute när det fortfarande är snö kvar på marken.
Vad ska förresten alla hitta på ikväll?
Själv ska jag till några släktingars stuga och äta middag, sen blir det väl kanske lite majbrasetändning och så. 
Dock så tror jag inte att det blir några raketer i år eftersom att min käre far inte har inhandlat några men det blir säkert en trevlig kväll även utan raketer. 
Min syster har nu varit i Italien i 3 dagar och det är ganska så skönt att hon inte är hemma men ja, jag saknar henne ändå.

Nu ska jag ta och gå ut och sätta mig och sola i de vakra vädret. Ta det lungt med majbraserna och raketerna ikväll så hörs vi i morgon.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress