Jobbarhelg och frysstädning
Den gånga helgen har jag haft jobbarhelg. Tycker att dom dyker upp allt för ofta dom där jobbarhelgerna, men den här gången har det varit en rätt lugn sådan. Lagom med mycket folk och inget krångel med bussarna.
Även hunnit få prova köra en "ny" buss vi har på företaget. Eller ny och ny, den och en till är inhyrd för tillfället medans våra bussar är på omlackering då vi byter utseende och logga. Men kul och köra var den iallafall.
Sen fick jag änltigen en ledig dag igår (tisdag). Och då passade jag på att göra något som borde varit gjort för länge sen men som jag tror att dom flesta skjuter på, för att de tar lite tid att göra. Tog tag i saken och frostade ur och städade i frysen (vuxenpoäng). Det var verkligen behövligt då de knappt rymdes något på hyllorna längre pga all is. Plus att de kändes bra att gå igenom och se vad som fanns i frysen. 
Sen blev en massa annat pyssel hemmavid med saker som måste hinnas göra när man väl är ledig.

Det är typ otroligt vad mycket plats det helt plötsligt blev i frysen.  
 
Idag jobbar jag eftermiddag så jag strax göra mig klar och åka iväg till jobbet. Ni får ha det så bra så ses vi snart. 
 
Hej då!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress