Räkmackeutflykt
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 
I lördags trotsade jag tillsammans med mamma och pappa de gråmulna vädret och tog bilen för en liten eftermiddagsutflykt. Vi for till hamncafé i Furuögrund för att äta oss en räkmacka. Det är något man måste göra iallafall en gång per sommar.
Hade redan hunnit vara till Stackrönnan och ätit en macka tidigare på semestern så för mig blev de ett test för att se vilken som var godast och jag tror bestämt att Furuögrunds räkmacka vann testet. Om den sen var värd priset den kostade de vet jag inte riktigt, 130 kr +dricka, det var lite väl dyrt!  
Men det blev en mysig eftermiddag med mama och pappa, uppskattar att umgås med dom och mätta och belåtna blev vi av både mackorna och utsikten. För det är allt bra vackert där i hamnen, oavsett väder. 
 
Emma -Merakibeauty.se

åh så mysigt :)

Svar: Det är ett väldigt mysigt ställe. :)
Malin Lundström

Sarah

Så himla gott :)

Svar: De var himla gott :)
Malin Lundström

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

åh va gott de såg ut

Svar: De var de :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress