14 mars
Foto:Jag | mobilbild 

Hej hopp! 
Ja vad hände egentligen där med min uppdatering. Oplanerad bloggpaus?  Ja något sådant får jag ursäkta mig med. Livet kom emellan och bloggen har hamnat längst ner på prioriteringslistan ett bra ta. Men tänkte de var på tiden med lite uppdatering. 

Skulle bli lite jobbigt att räkna upp allt som hänt sen sist. Men vi/jag har nu flyttat till vår älskade lägenhet på Anderstorp. Bodde i ett kaos några veckor innan det började likna ett hem. Men nu trivs vi jättebra. 

Annars har det varit en vanlig vardag med jobb och åter jobb. Kört buss i värsta snöovädret jag någonsin varit med om i början på februari. Men nu har äntligen våren börjat komma på allvar och snön är snart ett minne blott för den här vintern. Så himla skönt. 

I helgen är det jobbarhelg för min del och sitter nu i fikarummet innan jag snart ska ut och köra sista svängen för idag. Linje 30, Sunnanå-Solbacken,drygt men bara solen fortsätter skina så är jag också glad.

Ha en fin lördag.  
Anonym

Bilder! :-)

Svar: Det kommer bilder på lägenheten. :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress