Furuögrund
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm
Nått jag verkligen har börjat tycka hör sommaren till det är att äta räkmackor.  
Jag menar hur gott är det liksom inte? Hur gott som helst i mina ögon. Har varit till Stackgrönnan utanför stan flera gånger tidigare somrar och ätit. Men idag rullade jag ut min lilla pärla till bil ur garaget. Hade bestämt mig för att göra en liten utflykt.
Utflykten ledde till Furuögrund utanför Byske. Där åt jag sommarens första (enorma) räkmacka. Mätt och belåten vandrade jag omkring med kameran en stund i närheten av hamncafét, satt på bryggan och tittade ut över vattnet och bara kände lugnet innan jag satte mig i bilen och rullade i väg hem mot stan igen. 
 
Det blev en mysig liten utflykt som start på semestern. :)
rememberthiis.blogg.se

Härliga bilder :D

Svar: Tack så mycket :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress