Mörka och mysiga tider
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 
Uppdateringen här på bloggen har verkligen varit bristfällig dom senaste månaderna. Kan man kanske skylla på att jobbet och vardagen tar lite för mycket tid och att fototillfällena har varit allt för få. Jo, jag tror jag skylle på det. 
Men att stänga ner bloggen för gott tänker jag inte göra. Ni få läsare som ändå troget besöker mig varje dag vill jag gärna ha kvar. Men ni får nog räkna med att det nog kommer dröja ett tag mellan varje inlägg. Vill inte känna någon press på att uppdatera, som jag alltid gjort förut. Nej, det får bli lite som det blir helt enkelt.  
 
Tiden fram till december och jul blir iallafall kortare och kortare. Vilket jag tycker känna hur härligt som helst. Även fast det knappt hinner bli ljust innan det blir mörkt igen ute om dagarna så kommer ju ändå den härligaste månaden på året snart. Någon direkt snö har det inte hunnit komma ännu, även om jag i skrivandes stund faktiskt ser att det faller några ynka små snöflingor ute. 
 
Nu ska jag tända lyktorna på bilden ovan, mysa ner i soffan och bara ta det lugnt. 
 
På återseende!
 
 
Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

mysigt med ljus

Svar: Ja, nästan det bästa med att det är så mörkt ute. Man kan mysa med en massa ljus.
Malin Lundström

Anonym

Kan du inte skriva lite mer om vad som händer i din vardag, behöver ju inte vara något stort som hänt varje gång du skriver. bara trevligt att läsa om ditt liv liksom :)

Svar: Jo, det kommer att komma lite mer uppdatering. :)
Malin Lundström

ɑ n n i k ɑ

Fint!

Svar: Tack :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress