Tjugotvå bast!
Foto: Pappa  
 
Grattis på lilla mig, då fyller man år igen då. Hela 22 år har man hunnit bli, oj vad tiden går fort. 
Dagen har då varit väldigt bra. Mamma, pappa och syrran kom förbi på fika och tårta som jag själv så duktigt hade bakat. God blev den också. 
Massor med fina presenter har jag också fått av mina nära och kära. 
 
Igår blev jag dessutom bjuden på lunch av två av mina klasskompisar på utbildningen som en liten födelsedagspresent från dom. Man har ju tur att man har fina klasskompisar. 
 
Nu har jag och älsklingen nyss slukat i oss lite hamburgare till middag, nu väntar en myskväll i soffan innan vi nannar kudden för natten. 
Anonym

GRATTIS :) Vad roligt att fylla år :D Vad fick du för fina presenter då? :)
Ps. Det vore roligt med ett sånt där bildinlägg på alla presenter du fått :)

Svar: Tack så mycket! :) Det kommer troligtvis att komma ett sådant inlägg senare. :)
Malin Lundström

Anonym

Ja jag tycker också att det skulle vara jättekul med ett bildinlägg på alla dina presenter! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress