14.02.11
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 
Här inne har det verkligen ekat tomt den senaste veckan. Men nu är jag tillbaka, just nu iallafall. Har inte haft så mycket att förtälja men tänkte iallafall visa ett litet livstecken. 
Idag har det glotts på OS och spännande skidor mest hela dagen. För övrigt har jag inte tränat på en hel vecka nu, vilket känns illa. Men då halsen har krånglat och jag känt mig lite förkyld så har jag stått över träningen. Vill ju inte riskera att bli ännu sjukare.Får se om halsen tillåter lite lättare träning imorgon. Vill ju så gärna träna, då jag känner att jag mår så bra av det.
 
Ikväll tar jag det lugnt, nästan lika lugnt som vår lilla Rut som för tillfället ligger i vardagsrumsfönstret och sover gott. Kan något bli sötare än så? 
 
Tjineling!
 
Sofie

Söt katt! Vilka bloggar brukar du läsa? Finns det några som du inspireras av, asså bloggar?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress