18 dec
Foto: Jag | Mobilbild 
 
6 ynka dagar kvar till julafton!! Vart tog den här julmånaden vägen egentligen? Har iallafall inhandlat alla julklappar och hunnit slå in alla så någon julstress känner jag inte av i år. Skönt att vara klar i god tid.
Annars så ska jag bara kämpa mig igenom 4 jobbkvällar till innan jag får lite julledig 3 dagar. Kämpa och kämpa lär jag väl kanske inte behöva göra. Jag trivs otroligt bra på jobbet. Men julafton får jag iallafall vara ledig från busskörandet och det är man väl glad för. Resten av julhelgen blir det jobb men vad gör det. 
 
Nu ska jag försöka hinna diska bort diskberget i köket och sen göra mig klar för jobb 15.20. 
 
Ha de!
Oslofru

Jag vet! Helt otroligt vad tiden går snabbt! :D

Svar: Jo, att den gör. Känns som man inte hinner med. :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress