Så var det helg igen

Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm | "Bilder från förra helgen"
 
Hej och hå,  då var det nästan en månad sen jag uppdaterade sist. Har knappt hunnit med att plocka fram kameran dom senaste veckorna. Och när jag väl har kommit mig hem från skolan efter att varit borta i 12 timmar på dagarna så har det bara blicit middag innan jag stupat i säng för att orka upp klockan 5 morgonen efter.
 
Men utbildningen går som smort. I måndags satte jag mig för första gången bakom ratten på bussen, och gud vad släskigt det var den första lektionen. Men efter den här veckan så börjar det kännas rätt bra. Tur att man har en lärare med grymt tålamod och lite äldre klasskompisar med lastbilserfarenheter. Det kommer verkligen vara en fördel att ha även dom att kunna lära sig att köra ett tungt fordon av. 
 
Nu är det helg igen och det är väldigt skönt, för imorgon biti blir det en lååång sovmorgon. 
Som ni förresten ser på bilderna ovan så besökte vi mamma och pappa hemma i Skråmträsk förra helgen. Det blev grillpremiär vilket var supergott. Nu kan våren få komma på allvar så att det blir sommar igen snart.
 
Näe, nu blir det lite fredagsmys i soffan innan jag stupar i säng av trötthet. 
 
Ha de!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress