Äntligen fredag!
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 

Så skönt att det äntligen är fredag. Efter en kall och blöt vecka som denna varit så ska det bli skönt med helg.
 
I tisdags drog min syster med mig på Friskis och Svettis för att köra Core. Har varit prova-på-vecka på gymmet hela veckan. Insåg hur sjukt otränad jag är men blev ändå rätt taggad på att skaffa ett gymkort och börja träna. Så det ska jag se till och fixa till veckan. 
 
Annars så var jag med jobbcoachgruppen på studiebesök på Nordic Light igår. Efter det bjöd älsklingen mig på lunch och jag fick även åka med en sväng i lastbilen på eftermiddagen. 
 
Idag har det fortsatt att regna, var en sväng på campus och forskar fredag på morgonen innan jag i regnet promenerade in till stan och gick runt där ett tag. Landade sen hemma i värmen och bara tagit det lugnt sen dess. 

Nu har jag just tänt en massa ljus och tänkt mysa lite framför tv innan jag nog faktiskt gör en rätt tidig kväll och sover ut imorgon. 
 
Ha de så bra! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress