Ny bloggdesign


Hej på er alla! 
 
Oj så dött det varit här på bloggen dom senaste veckorna. Vars har hon tagit vägen är det säkert någon som har tänkt? Och nej, jag har inte försvunnit. Däremot har jag varit upptagen med bland annat denna nya design som nu äntligen efter mycket jobb är uppe på bloggen. 
Tryck på F5 om ni inte ser den ännu, så uppdateras sidan! 
 
För övrigt är det bra med mig, och andra anledningen till att jag varit lite frånvarande här är för att jag tro det eller ej faktiskt har jobbat sen 2 och ½ vecka tillbaka! Eller gratis-jobbat skulle jag kalla det. Är på ett café i stan och har praktik. Riktigt roligt att äntligen få göra något istället för att bara gå hemma. Hoppas att praktiken kanske kan leda till iallafall lite extra jobb efter dom här veckorna. 
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Krypa upp i soffan med en stor skål popcorn kolla på film och bara rå om mig själv lite grann. Länge sen jag faktiskt gjorde de.
 
Sköt om er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress