I'm back


Foto och Redigering: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm |" Skellefteälven" 
 
Det har verkligen stått still både här på bloggen och fotomässigt för mig dom senaste veckorna. Fotomässigt är det för att jag helt enkelt inte haft någon inspiration till att fota.  
I går var jag och älsklingen dock hem till mina föräldrar. Då passade jag på att faktiskt plocka fram kameran och ta några bilder i mammas trädgård. 
Kameran fick dessutom följa med tillbaka till stan då jag insåg hur mycket jag saknat att fota den senaste månaden då kameran bara legat hemma i kameraväskan hos mamma och pappa.  
 
I eftermiddag när regnet gjorde lite uppehåll och solen faktiskt tittade fram lite grann så tog jag mig en cykeltur efter älven in mot stan. Stannade av efter vägen och promenerade ner till älven och tog bilderna ovanför.
 
Nu hoppas jag på att vara tillbaka lite mer på bloggen då inspirationen är på väg uppåt igen. Ska försöka hinna med fotograferandet lite mer nu då kameran finns lite mer tillgängligt. 
 
På återseende!
Ida Nilsson

Det kommer nog lossna så fort du börjar fotografera igen :)

Svar: Tror jag också. Kände hur roligt det var att plocka fram kameran igen. =)
Malin Lundström

Viktoria Wigenstam

Hej!

Vad roligt att fotolusten kommit tillbaka! Man brukar hinna inse hur mycket man saknat den :)

Tänkte höra om du skulle vara intresserad av att komma på en fototräff i Glommersträsk (ca10mil från skellefteå) den 14 Juli i sommar? Kommer att hålla i en liten föreläsning om porträtt utomhus, lite tipsrunda, fika, umgås och avluta med en modellfotografering med förhoppningsvis två modeller i olika stilar :)

Är du intresserad så hör jätte gärna av dig :)
Mvh Viktoria

Svar: Det låter superkul. Jag kommer gärna. Har aldrig varit på någon fototräff förut. :)
Malin Lundström

Viktoria Wigenstam

Åh men vad roligt! :) Maila mig gärna så kan vi höras av mer där :) Eller om du har facebook kan du söka på fototräff i norr och gå med där :) Hade varit jätte kul om du ville komma! :) Vi har fått en del avbokningar också så!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress