29 januari 2013
     
Instragram-bilder från dom senaste dagarna.  @ maaliinlu 
 

Hej på er alla! 
Kände att jag inte varit speciellt aktiv här på bloggen den senaste veckan, illa illa Malin. 
Har iallafall bott hemma hos älsklingen sen i fredags och i helgen har jag pysslat på med att bytta gardniner i köket här i lägenhet. Verkar bara vara jag som bryr mig om sådant av oss två. Men nu är det iallafall rätt mysigt i köket. 
Fick min kära syster att följa mig på Blomsterlandet igår och hjälpa mig att handla lite nya blommor till köket. Hoppas att dessa kommer leva lite längre än dom gamla. Gröna fingrar är ju ingenting jag kan skryta med att jag har.  
 
Har börjat gilla mer och mer det här med heminredning. Längtar tills jag och älsklingen flyttar ihop på riktigt. Helst i en större gemensam lägenhet, vilket vi faktiskt har planer på. Då kan jag hålla på och pyssla hur mycket jag vill hemma.
 
Men nu till lite mer nutida händelser. Idag var jag på ett möte på ett företag här i stan och fått veta att jag ska få börja ha praktik där om några veckor. Kommer bli spännande. Finns chanser till jobb om man själv och företaget känner att man passar där. Vilket jag självklart hoppas på. 
 
Nu ska jag inte sitta här allt för länge till. Har en kramsjuk pojke som sitter och försöker få min uppmärksamhet. Vilket han ska få. Sen blir det sängen lite senare. 
 
Ha det så bra!
 

Vad hände med att det var samma sak att flytta in hos mats som att flytta ihop?

Svar: Vi har insett att Mats lägenhet är för liten för att vi ska bo där båda två permanent.
Malin Lundström

patrik

Bor han i en jätteliten etta eller?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress