Julklappar och ett stort tack
Som jag lovade igår så kommer här ett  litet inlägg om vad jag fick i julklapp i år. 
Bryter dock tradtionen lite år och har bara fotat favorit julklapparna. 
 
 
Absoluta favorit julklappen var denna bok Photoshop-recept för CS5 av Sanna Lund på Moderskeppet.se. Lånade boken på biblioteket tidigare och tyckte den var så bra att jag ville ha en egen.
Men det var tydligen väldigt svårt att få tag på den.
Mamma berättade att dom sökt med ljus och lykta efter den. Tillslut mailade hon till moderskeppet och frågade om den fanns att få tag på. Egentligen såldades den inte längre och skulle inte heller tryckas något mer. Men dom på moderskeppet fixade fram en bok till mig. Så måste bara så få säga ett stort TACK till er på moderskeppet.se! Tack för att ni fixade boken till mig, och även tack för den lilla julhälsningen som följde med. :) 
 
 
Två andra klappar som jag också är väldigt nöjd över är den här teburken och min julklapp från älsklingen Handboken i digitalfoto. 
 

I övrigt fick jag även detta i julklapp: 
Långa träningstights 
Ljuslykta 
Batteridriva blockljus 
Örhängen 
Tesil 
Vattenkaraff 
Glasskålar 
Kakafat (samma stuk som teburken) 
Bakform 
Mobilfodral 
Handväska 
Mysdress 
Bälten 
Trisslott (som jag dessutom vann 80 kr på, hehe)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress