6 år som bloggare
 
Grattis, grattis bloggen! Idag fyller du 6 år och jag har varit bloggare lika länge. Dagen till ära har jag gjort ett litet collage med designer som bloggen haft under åren som gått. Det har blivit några stycken. Och på det planet ser jag också hur jag har utvecklats som webbdesigner och lärt mig mer och mer. 
 
Bloggen har också förändrats rätt så mycket på 6 år. Från början hade jag väl inte dirket någon plan för bloggen, den var mest som en dagbok på internet från början. När mitt fotointresse tog fart så blev bloggen mer och mer en fotoblogg och det är det jag kallar den för nu. Ett ställe där jag kan publicera och visa upp mina bilder men även skriva lite personligt om vad som händer i mitt liv. 
 
Ibland tryter inspirationen för både fotograferingen och även bloggen och det blir lite oplanerade bloggpuaser. Men så länge mitt fotointresse finns kvar, vilket aldrig kommer försvinna, så kommer även du bloggen att få finnas kvar i livet. 
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

oj vad tiden går :p

Svar: Jo, den gör ju det. :P
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress