Monday

"Några bilder efter regnet i lördags" |  Foto: Jag | Nikon D60+ Tamron 70-300 mm 
 
Helgen och förra veckan sprang i väg i en väldig hastighet. Vilket nästan alla veckor gör tycker jag. 
När vi vaknade i lördags öste regnet ner, och älsklingen fick då ett ill och tyckte vi skulle storbaka. Några timmar senare hade vi bakat både bullar, kokostoppar och annat gott fika. Även fast jag bestämt mig för att vara lite nyttigare så är det ju gott med fika ibland. 
 
Idag har solen däremot skinit hela dagen lång. Klev upp tidigt och följde med systern min på uppdrag att hitta i present till mamma som fyller år senare i veckan. 
Resten av dagen har bestått av tvättning, då jag klantig som jag är råkande har bokat fel tvättid till igår och missat den.Ilskan som jag kände då var inte nådig. Inte första gången det händer heller, så hädanefter ska vi alltid dubbelkolla så att vi inte missar när vi ska tvätta. 
 
Nu blir det att avrunda det här inlägget och krypa upp i soffan bredvid älsklingen. 
 
Kram!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress