In the light of the candels

Foto:  Jag,  Kamera:  Samsung WB600 
 
Torsdagkväll, och jag sitter själv hemma i älsklingens lägenhet medans han har åkt i väg för att jobba natt. Men det kommer nog att gå bra att sova själv också även om jag är sjukligt mörkrädd.
 
I brist på saker att göra rullar just nu teckande Sunes värld på tv:n och jag myser med lite ljus och skriver här på bloggen. Har inte så mycket att skriva egentligen.  
 
Imorgon ska vi äntligen försöka få lite ordning här i lägenheten. Köpa en säng som vi inte gjort ännu (och ja, det har gått tre månader sen han flyttade in ) och sen ska vi hämta lite andra möbler hos min älsklings pappa. 
 
Nu blir det att ta sig en liten dusch och sen ska jag krypa ner i sängen och titta på lite Rederiet innan jag ska försöka sova. 
 
Ni får ha det så bra tills vi hörs igen. Har tidsinställt några inlägg som kommer att dyka upp under helgen så att det inte blir allt för tomt här på bloggen. 
 
Kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress