Första snön för den här vintern
 

 Foto & Redigering: Jag | Nikon D60+ Nikkor 18-200 mm 
 

Vaknade i morse till ett grått och trist regn/snöoväder. 
Snö den 16 oktober kändes väl inte riktigt så himla kul hade gärna fått vara höst ett bra tag till. Men jag tröstar mig själv med att det iallafall kommer bli lite ljusare ut nu när snön kommer. 
 
Blev väckt imorse av att jobbet ringde och behövde hjälp några timmar och givetvis så ställer man ju upp. I bilen på väg till stan var det väl allt annat än roligt pga snön och innan jag var på jobbet kände jag mig som en blöt isbit.   
 
Nu sitter jag iallafall inne i värmen framför datorn och väntar på att finalavnittet av Ung och Bortskämd ska börja. Väldigt irriterande serie egentligen men jag kan som inte låta bli att se den iallafall. 
 
För övrigt så har jag en massa höst bilder som ligger och väntar på att få bli redigerade, så det ska jag ta itu  med så fort som möjligt. Känns lite konstigt med höst bilder då där snart är vinter. Men dom kommer att komma upp iallafall. 
 
Ni får ha det så bra så hörs vi.  
Kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress