Jobb Jobb Jobb

Bild från google.se 
 

Jobb, Jobb och åter jobb. 

Har varit en sväng och jobbat idag och jobbar resten av helgen och hela nästa vecka också. Blir bra med pengar iallafall. Har man missar ju inte direkt någon sommarvärme. Idag har regnet vräkt ner här i Skellefteå. Men jag hoppas ändå att sommaren ska komma igång på riktigt någon gång. Fortsätter det så här så hinner man ju inte bli brun innan sommaren är slut. 
 
Just nu sitter jag framför datorn hemma i älsklingens lägenhet i stan och väntar på att han ska komma hem från sin darttävling som han har varit på i eftermiddag. Men snart är han på ingång och då hoppas jag på lite myskväll innan jag måste lägga mig för att orka upp på jobbet imorgon biti igen. 
 
Ha det så bra, tills vi hörs igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress