Magisk solnedgång
Igår när jag åkte hem med bussen fick jag se den finaste solnedgången jag någonsin sett.
Det var dimmigt ute så man såg precis konturerna runt solen som jag alldelens rund. Det var så vackert. Och vad är då inte typiskt när man ser en sådan solnedgång..... Jo, självklart har man ingen kamera med sig just då. När jag klivit av bussen på hållplatsen skyndade jag mig hem och hämtade kameran. Men innan jag var ute igen var det magiska ögonblicket nästan förbi och jag hann bara få en någorlunda bra bild på solen innan den försvann bakom bergen. Hädan efter ska jag alltid ha med mig kompaktkameran i väskan.


Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm
Det sista man såg av solen innan den försvann bakom berget.


Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 

Några sekunder senare var den magiska solnedgången så gott som borta.

sanna ;D

Jättefina bilder!

zwampe

Så fina bilder=)

sanna ;D

sv; Vad kostar en nikon d60 med det objektivet? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress