Julklappar och julsnack
Julhelgen är snart över för det här året. 
Det har varit en väldigt bra julhelg med massor av god mat (jag rullar snart fram av alla julmat), trevligt sällskap i form av familjen och släken och självklart en massa julklappar. 
 
Som tradition för tredje året på raden kommer här ett julklappsinlägg med årets julklappar. 
 


1. Macarons bakform. 
2. Sprits 
3. Houngungskruka 
 


4. ICAförlagets "Hälsokokbok" 
5. ICAförlagets "Rutiga bakboken" 
 


6. Presentförpackning från Body Shop med bland annat duschtvål, bodybutter, peeling m.m 
 
7. Tender Care frånOriflame
8. Bodyloation
9. Duschtvål 
10. Deostick  
11. Nackellack
12. Handkräm 
13. Lypsyl 


14. Ljuslyckta 
 
 


15. Sportsockar 
16. Fickkalender
17. Presentkort på Hemtrevnad 
18. Presentkort på Gina Tricot 
19. Pengar 
 


20. Fodral till min nya surfplatta (har glömt berätta att jag köpt en egen liten julklapp till mig själv, Samsung Galaxy Tab 2!!) 
21. Plånboksfodral till mobilen 
 
Och tillslut så kommer den största och årets bästa julklapp.... 
 
(21.) .... en portabel minifotostudion! Tack så himla mycket mamma och pappa!  
 
Premiär fotade alla julklappar i den idag och jag är så nöjd. Men inser att det nog behövs lite övning för att få bra bilder i den. Det var lite svårt.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress