Husägare för en helg

Bild från fjällresan sommaren 2010. 
 

Då har man gått och blivit husägare för en helg. 
Mamma och pappa åkte till fjällen och Rönäs i morse så i helgen har jag huset för mig själv. Eller som mamma och pappa säger. "Du är hemma och är husvakt". Men i helgen ska jag njuta av att bara kunna göra som jag vill. Men måste också komma ihåg att vi har en katt och fiskar som ska ha mat och att mammas alla blommor och växter ska vattnas och skötas om. Men annars blir det en lugn och skön helg med älsklingen som kommer hit efter jobbet imorgon. 
 
Nu ska jag ta tag i dammsugare och snygga till lite här hemma tills ikväll då några kompisar kommer och kikar på lite film med mig. 
 
Ha en bra helg så kanske jag uppdaterar senare i helgen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress