Kategorin "Vad? Jag? Och?" byter namn
Innan jag bestämde mig för att utnämna min blogg till en fotoblogg så skrev jag om olika filmer i kategorin "Vad? Jag? Och?" här på bloggen.
Den kategorin blev däremot mer och mer bortglömd när jag började publicera mer bilder på bloggen. Senaste inlägget är mer än 2 år gammalt. Varför det inte kom fler än 6 inlägg i kategorin vet jag inte. 

Men nu hade jag tänkt damma av den gammla kategorin lite. Den har fått ett nytt namn och lyssnar nu till "Filmtips". Dom gammla inläggen kommer att ligga kvar på bloggen. Men jag hoppas att ett nytt namn kanske kan få mig att ta upp recenserandet av filmer. Det är ju faktiskt rätt roligt att dela med mig av olika filmtips.
Nu måste jag däremot kasta i mig lite lunch och skynda mig till bussen.
Ett recention på filmen som jag och älsklingen såg på bio i lördags kommer kanske senare idag. Vill ni läsa dom gammla filmtipsen så kan nu klicka här.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress