Borta bra, men hemma bäst!
Hej på er alla bloggläsare!

Nu är jag tillbaka hemma i Sverige efter en väldigt skön och trevlig vecka i Paris. Har tagit hur mycket bilder som helst i veckan. Vi landade på Skellefteå flygplats igår kväll så än har jag inte hunnit lägga över några bilder på datorn. Men jag lovar att det kommer att komma en bildbomb med bilder från resan senare.

Jag känner iallafall att jag har gjort min ranson av motion för minst 2 veckor framöver. För promenerat det har vi verkligen gjort i veckan. Upp och ner i Metron, mellan olika sevärdheter och på stan. Mina fötter höll på att ge upp av all ansträning dom sista dagarna. Det har också resulterat i lite skavsår och blåsor på både fötter och ben. 

Men nu är vi iallafall hemma igen och ska jag vara ärligt så är det rätt skönt att vara tillbaka i vardagen igen. För även om det är bra  borta så är det ändå bäst hemma. :) 

Vi hörs senare!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress