Mitt hjärta av guld här i livet


Den 12 september 2010 skrev jag så här i ett inlägg har på bloggen:

"Visst drömmer jag om att en dag hitta "den rätta" killen. En kille som verkligen tycker om mig för den jag är, en som jag kan känna mig trygg hos och som jag kan lita på. En som kan se förbi att jag faktiskt är en rätt blyg tjej som kanske inte alltid vågar ta första steget men som tinnar upp ju mer jag lär känna personer. Jag vill helt enkelt hitta den kille som jag vill leva mitt liv med och som vill leva sitt liv med mig. En kille som verkligen älskar mig.
Någonstans finns du, jag har bara inte haft turen att träffa dig än. Men någon gång i framtiden kommer du att stå där framför mig och då tänker jag håva in dig inte släppa taget om dig." 

Då visste jag inte att jag den 28 november skulle träffa just den killen på stan för första gången som en månad senare 2/1- 2011 skulle bli min älskling. 

Mats, du är min "rätta" som jag har letat efter så länge. 
Du är den kille som jag kan känna mig trygg hos och som jag litar på till 100%. 
Du får mig att må bra och mitt hjärta alldelens varmt. 
Du är den killen som jag vet att jag vill dela resten av mitt liv med. 

Jag älskar dig Mats Johannesson! <3 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress