Midsommarhelgen

Foto: Jag

Midsommarhelgen har sprungit förbi precis som alla andra helger men det har iallafall varit en trevlig helg.
Här kommer därför en liten summering av den.

Midsommarafton (fredag): Planerna för midsommarafton var egentligen att jag och älskligen skulle vara i våran stuga och grilla och ha trevligt med en kompis till mig. Tyvärr så fick min vän lite andra planer för sig. Jag och älskligen stannade hemma hos mig istället och åt middag med mamma och pappa och deras gäster. Senare på kvällen kröp vi ihop framför tv:n och såg film och hade det mysigt.

Midsommardagen (lördag): Älskligen blev ägare till en bil tidigare i veckan. Den var otroligt matt och solblekt i lacken så efter lunch igår (läs lördag) så gav vi oss på att iallafall försöka polera upp och vaxa motorhuven och framskärmarna.  Senare på kvällen så drog vi ner till stan en sväng för att fara på midsommartravet. Men efter att älsklingens oturs spel så for vi hem till Skråmträsk igen.

Söndag: Idag har vi polerat och vaxat klart bilen. Snacka om att vi verkligen har slitit med bilen i helgen, men det gav verkligen resultat och nu är bilen blank och fin igen. Ni kan se resultatet på bilden ovanför.  Nu sitter jag själv här framför datorn då älskligen åkte hem till stan igen för några timmar sen.
Jag tycker inte om söndagkvällar när jag varit med älskligen hela helgen. Det blir så tomt när han har åkt, jag har svårt att somna på kvällen då jag har sovit i en trygg famn hela helgen och jag sen helt plötsligt ska sova ensam. Då känns till och med min 90 cm´s säng stor. 

Jag trodde aldrig att en person skulle börja betyda så mycket för mig som du gör Mats. Så fort du inte är i närheten av mig så saknar jag dig. Att jag älskar dig mest av allt i hela världen är ingen hemlighet. För det är precis vad jag gör. Jag skulle inte klara mig en sekund utan dig. Skullle något skilja oss åt så skulle jag inte överleva, jag skulle gå under av sorgen och saknaden av dig. Jag älskar dig Mats. <3 
mysan

Hej snälla söt du! :)

Kolla mitt inlägg som heter " min jobbiga period" Skulle betyda otroligt mycket om du hjälpte mig och du kanske vet nån som mår dåligt som jag kan hjälpa?

snälla ignorera inte denna kommentar för jag är seriös vill inte att människor ska lida så snälla hjälp mig nu!

Kram! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress