24 juli

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta det som har hänt. Terrordåd så nära Sverige. Mina tankar går till vårat fina grannland Norge just nu. 


Fjällandskap nära riksgränsen, Norge, sommaren 2010 

sanna ;D

väldigt fin bild!



sv; De flesta operationerna lyckas ju, fast han sa till mig att han hade varit med om när de hade misslyckats, men det var många år sedan. Så det är bra hur det har utvecklats!

Hm, jag känner en tjej som fick ersättning när en häst hade trampat sönder hennes knä och de fick operera ihop det, och hon fick verkligen en helt sjuk summa pengar, men hon gick till en vårdcentral tror jag det var. Men ska man kontakta försäkrningsbolaget, och vad sa du då?

sanna ;D

sv; Jag vet när min morfar var i 20 års ålderna så kunde han få operera men då var förlamningen tror jag på nästan 50% av fallen, så jag är glad över all utveckling! :D Har nog också tänkt skicka in, men är inte riktigt säker på vilka försäkrningar man har osv x ) ! Men det löser sig nog!



Jag bor i Umeå och är opererad här :) du då?

sanna ;D

sv; Hmm får nog vänta ett tag då har ingen koll på försäkringarna för jag rymde hemifrån några månader efter operationen, så har inte bott hemma sen jag var 14, och inte haft nån större kontakt förutom när vi bråkat några få gånger under telefon :(



Jaa jag blev också opererad av Håkan xD hehe, den enda gången jag såg honom le var väl när han gav beskedet att man skulle bli tvugna att operera xD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress