Årets julhelg / julklappar
Årets julhelg har sprungit förbi med stormsteg som vanligt. Men det blev en mysig helg iallafall.
Julafton tillbringade vi hemma hos oss, min morbror och hans familj , Lena och Victor och älskligen kom och firade med oss. Väldigt mysig och trevlig kväll blev det med god mat. Och måånga fina julklappar. 

Juldagen var jag och älskligen och hälsade på hos några av hans bekanta och satt och pratade och hade trevligt med dom innan vi for till min morbror för ännu ett julbord. 

Annandagen (igår)
gjorde vi inget speciellt. Jag, mamma och pappa tog en sväng till stan för att kolla in mellandagsrean. Men det var så mycket folk så man blev mest less på alla köer och människor. 

Det var en kort sammanfattning av julhelgen. Nu tänkte jag visa några av mina julklappar jag fick på julafton.



1.
Recept bok från Skråmträsk Kvarn  2. Muffinsbakformar  3. Muffins receptbok 4. 500 recept på muffins 5. Muffinsbakplåt.



6. Parfymen Joanita  7. Nagelvårdset  8. 2 st Depend negellack  9. Graffiti nackellack 


Mina julklappar från älskligen:

10. Presentkort på Gina Tricot: 600 kr   11. DVD-boxen med Stig- Helmer filmer "Sällskapsresor". 

Mer saker som jag fick som inte finns på bild är:
- En fönster lampa som ser ut som en glödlampa
- 4 st frukostskålar
- En glasskål på fot
- Trisslott packet
- Badrock 
- 250 kr
▲ Mohammedi's™

Jätte fina :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress