Kvällstur på cykel




Foto:Jag | Samsung WB600

Vaknade kl. 8 imorse av att regnet öste ner utanför fönstret.
La mig i sängen igen och drog täcket över huvudet och tänkte att jag vill inte stiga upp. Masade mig iallafall upp en timme senare och har mest suttit vid datorn resten av dagen. Fixade till arkivet här på bloggen. Finns nu under "rullgardinsmenyn" i sidebaren. :)

Ikväll klarnade vädret äntligen upp och jag tog ut cyklen och for på en liten cykeltur med kameran i högsta hugg. Blev bland annat bilderna ovan.

Nu ska jag dra mig till duschen, sen blir det lite film innan sängen kallar. Ska ju faktiskt infinna mig på AF (arbetsförmedlingen) 10.15 imorgon biti för "Ungdomsinformation". 

Vi hörs!



sanna ;D

sv; aj :/ min storebrorsa opererade bort två visdomständer, och då var de tvugna att skära från kinden för att ta sig in av någon anledning :'0



Jag har varit och kollat näsan, öron, inlagd på barnpsyk under kortare perioder, och så är jag hos tandläkaren där, och så har jag svimmat och farit in på akuten, och andra saker typ blodprover åså xD

fast nu var det ett tag sedan jag var där, eller jag ska dit snart och dra till tandställningen :'3

sanna ;D

sv; Du bor väl inte i ume heller? :)

Usch va jobbigt, kom ihåg första gången jag skulle ställa mig upp med hjälp av sjuksköterskorna så spydde jag. Usch vad jobbigt det var. Och så var man aldrig hungrig direkt heller.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress