Påskhelgen
 
Påsklovet och även påskhelgen börjar lida mot sitt slut.
Men den gångna helgen kan jag iallafall bara summera med ett enda ord och det är: underbar! Bara för att jag fått tillbringa hela tillsammans med den killen jag älskar över allt annat på jorden.<3 

Helgen började med att Susanne och Krister var här och åt middag med oss på fredagkväll, det är alltid trevligt när dom är här. God middag blev det också, grillat med potatisgratäng. 

På lördag eftermiddag kom älsklingen hit med bussen. Utmanade han i luftgevärsskytte men jag tror nog allt att jag förlorade. Senare på kvällen åt vi en god middag och sen slutade kvällen med mys i soffan framför tv:n.
Igår när vi vaknade och hade masat oss upp ur sängen och ätit frukost så for vi ut och cyklade ett varv runt byn och kollade in våran stuga.

På eftermiddagen var det tänkt att jag skulle skjutsa hem han till stan igen och sen skulle jag hem och äta middag med släkten, men så blev det inte. Istället bestämde vi oss för att käka middag i stan och sen for vi och bowlade med Adam och Ronja. Då blev jag ännu en gång utklassad, men det spelar ingen roll. Har man inte tur i spel så har man ju tur  i kärlek som min farmor alltid brukade säga. Och det stämmer verkligen, jag har haft en fruktansvärd tur i kärlek. :)
Efter att vi skjutsat hem  Ronja till sig och älsklingen till sig så drog jag och Adam hem till Skråmträsk igen. Väl hemma kröp jag ner i soffan och såg på Jägarna innan det blev sängen för min del. 

Som sagt, det här har varit den underbaraste helgen på länge och det är tack var en väldigt speciell person. :) <3 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress