Lördag 25 september

 

Det är nu en vecka och tre dagar sen jag uppdaterade sist här på bloggen...
kanske är det nu dax att jag visar lite livstecken här på bloggen. Det har inte hänt så överdrivet mycket den senaste veckan så det har egentligen inte funnits så mycket intressant att skriva här på bloggen. Mitt fotohumör är verkligen ner i botten just nu också. Även om det finns så mycket fina höst bilder att ta just nu så känner jag helt enkelt inte för det. Men jag funderar på att kanske ta en sväng med kameran senare idag och se om jag kan bota de.

Annars så är min stora sysselsättnings idag ( som ni ser på bilden ovan) psykologiläxa. Trodde det skulle vara en lätt kurs så jag valde att läsa  A och B i höst. Men nu har jag börjat fundera på vad jag har gett mig in på. Jag har verkligen svårt att fatta visa saker vi håller på med. Just nu ska jag iallafall skriva en fallbeskrivning utifrån två psykologiska perspektiv varför en flicka har fått ätstörningar. Egentligen inte så jättesvårt då det inte finns något som är rätt eller fel men jag har ändå problem. Men vi får väl se hur jag löser det. Har snart skrivit en sida så nu måste jag bara försöka kåpa ihop en till.

Finns väl inte så mycket mer att skriva.
Jag skriver väl nästa gång jag har något att berätta. Om det blir imorgon, på mådag eller om en vecka det vet jag inte.

Ett tips till er är ju att lägga till mig på eran bloglovinlista, då missar ni inte mina inlägg. Klicka på knappen här ner för att lägga till mig. :)  

Nej, nu ska jag fortsätta med pluggandet.
Hade!

bloglovin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress