Lov!
Hade tänkte hinna skriva igår kväll, men så blev inte fallet men inlägget kommer nu istället.
Igår gjorde jag min sista praktikdag på Vuxenskolan, vilket jag tyckte kändes lite tråkigt eftersom att jag har trivts och trivs så bra där. Tror dom på vuxenskolan också tyckte de var tråkigt att jag slutade. Men jag har mer praktik till våren så då tror jag att jag ska söka där igen. Dessutom så kan det hända att jag kommer bli deras nya cirkelledare i Photoshop Elemenst famöver, om jag nu vågar. Jag vet inte hur bra jag är på att lära ut saker egentligen men jag tror jag ska nog ta modet till mig och prova iallafall. 

Nu väntar iallafall en skön veckas lov innan det blir tillbaka till skolan och allvaret igen. Känns lite tungt men det är ju bara drygt 7 veckor kvar till jullovet så det ska nog gå att stå ut. Hoppas jag iallafall. :)

Idag har jag varit till stan med mamma och pappa och köpt nya tapeter till mitt rum. Sist vi tapetserade om mitt rum för typ 4 år sedan så var jag så bestämd på att jag skulle ha lila tapeter. Och visst det är väl fint men jag har nog vuxit ifrånn den färgen lite och dessutom så är jag rätt less då nästan allt i mitt rum är lila. Så jag tänkte att de skulle vara lite skönt med lite uppfräschning i  mitt rum. Vi får se hur det kommer att se ut när det är färdigt. :)
Nu väntar middagen på bordet så jag ska gå och äta, sen får jag se vad jag hittar på mer ikväll lutar åt en mysig hemma kväll. :)

Ha de!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress