En snöig onsdag

Förtillfället brakar just en elak snöstorm på för fullt ute.
Jag ska inte sitta och klaga nu, har bestämt att det här ska bli ett positivt inlägg eftersom att jag ändå är på så himmla bra humör idag. Men visst, snön och blåsten har varit ett litet problem idag speciellt när man skulle gå till bussen i eftermiddag och det i princip inte fanns några gång-och cykelbanor. Eller okej, dom fanns mer under ett tjockt lager av snö. 

Annars har det varit en relativt lugn dag idag, bara två lektioner och resten av dagen har vi suttit på "föreläsning" om droger/alkohol i aulan. Fick bland annat se väldigt av skräckande film om hur det kan gå om sätter sig bakom ratten på en bil när man har druckit. Är nog värsta filmen jag någonsin har sett men det fick ju en att reagera och börja tänka lite iallafall. 

Ikväll har jag inga stora planer, ska se mitt favorit program "Andra Avenyn" på TVn och sen blir det nog inte så mycket mera gjort. 

Ha de bra, och blås inte bort i snöstormen!  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress