At school

Lallallala.. sitter vid en dator i datasalen på skolan och har GKO.

Vi har börjat på ett nytt projekt där vi ska designa en rollup till E-fyran. Kan bli lite skojigt att prova på att göra en sån och få något man gjort publicerat. Nu har jag bara det stora problemet att jag måste komma på en idé till vad jag ska göra. Så det är som det min lärare PG tror att sitter och håller på med nu, men det förstår ni som läser detta att jag inte gör det. Jag tror däremot att jag ska ta och fixa igång ett Indesign-dokument så att jag iallafall har kommit en liten bit på väg.

Efter den här lektionen är det slut för dagen och då ska jag nog skynda mig så att jag hinner hem med 15:25 bussen. Ikväll blir det inte så mycket gjort skulle jag tro, lite läxor måste kanske göras men sen ska jag nog bara dega framför TV:n och datorn. Det låter väl bra?

Näe, nu ska här jobbas!

Ha de!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress