Tillbaka till verkligheten eller inte?
 
Höstens schema, ser ju rätt så lovande ut. Kanske inte blir så jobbigt i skolan i år.

Om några timmar är sommarlovet 2010 slut och det är dax att ta plats i skolbänken igen och kämpa det sista året på gymnasiet.
Men jag tror att det nog ända kommer att bli ett rätt chill år, jag menar kollar man bara på schemat så ser det ju väldigt lovande ut iallafall för min del.
Egentligen vet jag inte hur mycket skola det blir för min del imorgon då jag har lite saker gällande mitt körkort som jag ska utföra imorgon på förmiddagen så kanske man iallafall slipper skolan en dag till.

Men sommar är iallafall slut och det känns till och med på vädret, värmen är som bortblåst och det är regnigt och mulet varje dag. Sommaren tog slut alldelens för fort. Och det känns ju verkligen som en evighet till nästa.

Aja, nu ska jag kolla lite på fångarna på fortet innan jag ska packa väskan och gå och lägga mig och ladda inför imorgon.

Ha de!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress