Första dagen på praktiken...
... är nu avklarad.
Från och med idag och sex veckor framåt kommer jag att befinna mig på Vuxenskolan i Burträsk (med undantag för onsdag och fredag då jag måste vara på skolan för att ha några lektioner). Idag har jag mest bara "bekantat" mig med lokalerna och dom som jobbar där. Var också ute och fotade lite bilder på entrén till Osten Hus som dom nog ska använda till reklam. Kommer nog mest att få fota medans jag är där, och det kommer att bli super nice.

Eftersom att jag då är i Burträsk så ska jag också äta lunch på gammla goá Björnåker. Kändes lite konstigt att vara där igen efter två år. Man passar helt enkelt in där längre. Men det var kul att träffa alla gammla lärare igen. Kan inte hjälpas men mina gammla mentorer Åsa och André är ändå två av dom bästa lärarna jag någonsin har haft. Finns inte många lärare som slår dom.

Har inte så mycket mer att säga, ikväll ska jag plugga till NK-provet som jag ska göra på fredag, annars blir det nog bara en slö kväll framför tv:en och datorn.

Ha de!
Carolina [fotograf]

Första bilderna från USA ligger uppe nu. Blev lite nattbilder över Manhattan och Times Square! Kikar inom och önskar Trevlig Valborg ♥ ♥ ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress