Fredag
Sitter just nu och väntar på att mitt nyduschade hår ska torka.
Sen ska jag bege mig till Adam för att se Idol med han och Oscar, se ska vi säkert hitta på något annat kul också. Idag har det varit en ganska så vanlig fredag, fötutom min sovmorgon till 12.05. det brukar vara mer vanlig på måndagar men idag behövde inte min labbgrupp komma på Naturkunskapen så då kunde jag ligga kvar lite längra i sängen. På skolan hade vi först samhälls och sen idrott med 2000 meter på schemat.
Det är verkligen det jag tycker om minst på idrottslektionerna. Jag vet att jag inte har så bra kondition, jag behöver inte få de bevisat för mig två gånger per år. Jag sprang iallafall på 14 minuter och 38 sekunder idag. 2 minuter bättre än i våras iallafall. Det är ju positivt. Dock så var jag ju helt död efter dom där 14 minutrarna och låg på en bänk i omklädningsrummet hur länge som helst innan jag orkade byta om. Men nu är de iallafall bort gjort. Till våren ska jag se till att slå mitt rekord igen. Men då måste jag börja träna mer.

Men nu måste jag ta och skynda mig om jag ska hinna till Adam i tid. 
Tjingeling!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress