25 oktober
 
Noret, 25 oktober 2009
Foto: Jag

Som ni ser på bilden så har snön kommit tillbaka.
Det började snöa riktigt ordentligt på fredagkväll så att de blev alldelens vitt ute, idag har den tyvärr börjat tina borta igen. Mycket synd tycker jag, de får nämligen gärna bli vinter nu så att man slipper höstslasket.

Förutom snön så blev fredagskvällen väldigt mysig. Det blev film med Adam, Oscar och David. Vi hade väldigt kul och jag hoppas att vi gör om det någon fler gång.

Resten av helgen har jag inte gjort något vettigt. Igår kväll var vi och uppvaktade min morbrors fru som fyller 60 år i veckan. Var inte så många i min ålder där så satt väl och pratade med min kusin ungefär hela kvällen. :)
Idag har jag mest bara gått runt här hemma och inte gjort någonting. Var verkligen sugen på att göra något ikväll men alla verkar vara upptagna på annat håll. Finns inte ens en enda kotte på msn som har tid att vara lite social. 
Därför så börjar jag fundera på att avsluta den här dagen och gå och lägga mig och sova. Känns som att de är de ända lockande alternativet just nu. 

God natt på er! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress