School
Yesbox!
Så var man på skolan igen då och första lektionen på en ny skolvecka är snart slut.
Just nu har vi medieproduktion och vi håller på med typografi igen, tycker det är synd eftersom att det är roligare att hålla på med foto men jag antar att det här också är bra att kunna.
Vi har också nyss gjort en trivselenkät så att personalen på skolan ska se hur alla ettor trivs här på skolan. 
Jaha, vad ska skriva mer.... vi har kort dag idag så vi slutar 13:40, väldigt skönt att börja veckan med att sluta tidigt. 
Näe, det här inlägget blev lite spårat men jag vet inte vad jag skriva. Har skrivit klart allt jag måste göra på lektionen så nu sitter jag här på bloggen istället. 
När jag kommer hem ska jag ska jag ladda in bilderna från kameran så att jag bland annat kan byta visningsbild här på bloggen. Tror att jag har lyckats ta en ganska så bra bild på mig själv. 
Nepp, nu slutar snart lektion så jag måste gå nu. 

 
Jennifer Nilsson

Ja, man började faktiskt skratta :P Åh, tack! Din blogg är med fin :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress