Sommar och sol = lite bloggning
Jag tänkte bara säga att andledningen till mitt dåliga bloggande för tillfället beror på att det är så otroligt bra väder ute. Har helt enklet inte lust att sitta inne framför datorn och blogga.
Igår var det strålande sol och + 25 grader, idag är det lika fint väder och enligt meterologerna ska det bli + 27 grader här idag. Det är bara för härligt. Dock så blir det nog att hålla sig lite i skuggan idag eftersom att jag brände mig lite av att ligga för länge i solen igår.
Igår tillbringade jag också eftermiddagen och delar av kvällen med Oscar eftersom att den lilla filuren åker  på dansläger idag och kommer att vara borta i tre veckor. Så jag passade på att träffa han igår så att jag inte ska sakna honom så mycket.

Nej, nu kan jag inte sitta här längre. Utomhus nästa.
Får se när jag har tid att uppdatera nästa gång, men ni får ha lite tålamod.

Ha en bra dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress