Malin is back
Hej alla bloggläsare!
Nu är jag tillbaka till civilisationen efter en härlig helg uppe i Hemavan/Rönäs.
På fredag kväll efter att jag slutat från min sista arbetsdag på Medborgarskolan och sagt hej då till alla mina jobbarkompisar,(som jag förövrig faktiskt kommer att sakna men jag hoppas att vi stötter på varandra igen) så packade vi in oss i bilen och körde upp till Hemavan. Klockan 23.00 kom vi äntligen fram efter 5 timmars bilresa som var väldigt långtråkig,(Tack Vickan,för att du höll mig sällskap med dina sms. Älskar dig <3) och då blev det lite kvällsfika innan vi gick och la oss öfr att sova.

På lördag när vi vaknade så öste regnet ner så medan vi väntade på att det skulle sluta regna så satt vi inne i stugan och såg på Evil Mind som är filmen som jag har gjort på mitt sommarjobb. På eftetmiddagen slutade de regna, eller det regnade iallafall mindre så tog vi bilen och for på Gränshandelsmarkanden i Tärnaby. Köpte bland annat en ny sjal, handväska och lite godis. På kvällen blev det lite mys framför tv:en inne i stugan. 

Igår sken solen så då passade vi på att ta en liten promenad upp för Ruttjebäcken i närheten av stugan. Det var ganska så jobbigt men samtidigt väldigt värt för det fantastiska utsiket och för alla fina kort som jag tog. Resten av dagen gick åt till att packa ihop alla saker och få ner dom till bilen och sen satte vi oss i bilen och for hem. Men först stannade vi i Hemavan för att äta en pizza-middag på Nannas. Kl 22.20 var vi hemma igen och då blev det sängen direkt. 

Nu ska jag se till att få in alla bilder från helgen på datorn. Så de kommer nog kanske upp några senare idag. 

Vill också säga att de tyvärr inte kommer att komma några svar till min frågestund eftersom att jag inte fick så många frågor. Så dom frågor som kom in får inte heller något svar.
Anonym

Taack för att du tycker att de va roligt :)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress